lördag 24 maj 2008

Uppskjuten bakfylla

Var ute och svirade rätt hårt igår, så egentligen borde jag njuta min skönhetssömn nu. Vill inte förstå varför jag är uppe just i detta nu, men min onda rygg (sönderknullad?) gör att jag inte kan sova som jag borde. Lika bra att stiga upp och tjäna min enorma publik som naturligtvis legat på helspänn under natten i väntan på nya inlägg. Dessutom borde jag vara bakfull nu, men istället är jag fortfarande lite småfull, så det värsta kommer nog framåt dagen. En riktigt bra helg ligger i luften med andra ord.

Som den uppmärksamme läsaren redan vet, var jag inne och kommenterade keffa kommentarer vid tio-tiden igår kväll. Naturligtvis borde jag undvikit det och istället låtsats som om jag hade ett normalt socialt liv. Nåväl, nu slet det sig i hjärnan som det brukar när man baddar den med alkohol. Jag och tjejgänget hade varit och spritat ner oss Hoppsan, nu kom det ut någon från sovrummet, vi får höras senare.

2 kommentarer:

Anonym sa...

Skärpning Frøken. Har man nu som du kickat igång en blogg med utfall åt høger och vænster och det dagligen, då ær det taskigt att svika (den beundransvært snabbt ihopskrapade) åskådarskaran med ett slakt sista inlægg om bakfylla.
Då var då, nu ær nu. Upp och hoppa.

Rebecka sa...

Ha ha, Danny Boy, jag tänkte precis skriva ett likadant inlägg själv, men du hann före. Verkligheten överträffar alltid dikten. Jag hade i o f s tänkt peta in fler beundrande superlativ, men låt gå för den här gången.