måndag 19 maj 2008

If you don’t know, now you know, n*gga

Jaha, det här är jag. Nu ska jag försöka att inte låta som alla jävla kränkta adhd-kids som ska skriva blogg första gången istället för att skära sig i armarna. Först och främst: inget satans metasnack om hur svårt det är att beskriva sig själv med tre meningar. Slutligen: jag tänker inte skriva något mer här, ni får fan bemöda er med att följa bloggen istället. The real deal or no deal. Bara för att jag inte vill avsluta konsekvent kan jag säga att jag är begåvad, attraktiv, slö och som född till att vika ut mitt inre för främlingar. Plus alkoholismen då. Och att jag garanterat aldrig stavar fel. Nej, inte på fyllan heller.

4 kommentarer:

Anonym sa...

Det var ju bara lite synd att ditt språkbruk är bristande i sin kvalité, när du nu stavar så fint. Pretentiös utan talang - känner du dig träffad?

/John Doe

Rebecka sa...

Avslöjande att du hittar fel i något som är felfritt. För varje exempel på "bristande språkbruk" utlovar jag en generös belöning. Behöver ju inte sätta några övre gränser eftersom jag aldrig gör fel. Bättre lycka nästa gång, Horace.

Anonym sa...

Haha
Jag tror jag är kär.

Rebecka sa...

Patrik, you made my day! Det och att jag ligger nr 18 på bloggportalens böglista