fredag 23 maj 2008

Bitchslaps riktiga karlar emellan

Bloggens favoritspelare, Drogba, utmärkte sig i onsdagens final genom att bitchslappa en viss Nemanja Vidic (handen upp alla som hade velat göra exakt samma sak men mycket hårdare). Som framgår av tidigare inlägg är jag ingen fotbollsexpert, snarare blogghorar jag för att bygga upp min läsekrets. I egenskap av lekman måste jag påpeka att det är lustigt att Terror-Terry aldrig skulle ”spotta på någon annan spelare”. Karln skulle alltså inte ha några moraliska betänkligheter vad gäller att spotta på andra människor, så länge de inte är fotbollspelare?

2 kommentarer:

Anonym sa...

Svar: Tja, eftersom uttrycket "högt och lågt" i detta sammanhang står för finkultur respektive lågkultur antog jag att du anmärkte på att du inte tyckte att mitt "starter kit" innehöll tillräckligt mycket finkultur.

Rebecka sa...

Ja, du är ju inte helt körd, det är du inte. Ha en trevlig helg, gumman!