fredag 23 maj 2008

Böjelser och begär

Min bästis Petra (nej Camilla, du är för snål) är verkligen något alldeles extra. Rent fysiskt alltså, mentalt är hon i nivå med er. Vad gäller hennes begärliga lekamen är hon petite, nätt och vältränad utan att vara bulkig. En ivrig liten stjärt that never quits och ett par matchande tennisbollsbröst. För att inte tala om hennes ögon, där kan man verkligen förlora sig i timmar (och skylla på att man gillar hennes ögonskugga eller något annat lika genomskinligt).

Eftersom jag bara fantiserar än så länge (umgås tyvärr även med hennes träige pojkvän) räcker det väldigt långt. Vet inte om jag skulle klara av det i verkligheten, måste vara apladdad innan jag driver på något sexuellt, även med karlar jag känt länge (och då har jag ändå knullat i princip hela min bekantskapskrets), så det känns som ett rätt mastigt hinder.

OK, OK, jag erkänner att jag horar för att få fler läsare. Jag är ingen genuin truppflata, men har inget emot dem (åtminstone inte ni som läser den här bloggen, övriga kan ju lika gärna smaka på Glenn Hyséns vrede). Dessutom vet ni väl att kvinnor är mer intresserade av könsorgan än män (medveten syftningsförvirring)?

Inga kommentarer: