torsdag 19 juni 2008

Back to front...soon

Något torrt med inlägg på sistone. Frukta inte - efter att jag druckit mig igenom EM blir det full fart igen. Som för många med mig känns det i efterhand som extremt väntat att Sverige skulle sumpa kvartsfinalen. Precis som alltid trodde jag faktiskt fram tills nio-tiden igår att det skulle gå, dum som jag är. Vill man ha något gjort ska man fan göra det själv, inte lita på ett gäng töntar som skolats i svenska skolans trams om kollektivet före allt.

3 kommentarer:

Anonym sa...

Don't bother. Du har varit borta länge och man inser fort att Sverige klarar sej mycket bra utan dej och Reinfeldt.

Anonym sa...

Jag håller inte med linjedomarna och vi är nog fler som saknat din vassa tunga!

Rebecka sa...

Jag älskar folk som anstränger sig för att vara elaka när själva ansträngningen visar att de är hjälplöst beroende av det de kritiserar. Respekt till linjedomarn för att han är så naiv.