fredag 29 maj 2009

BDSM-bögeri spårar ur

Aftonbladet sprutar ur sig ett kladdigt exempel på hur gammelmedia inte hänger med i HBT-svängen (själv hänger jag inte med i HBTQ-svängen, queer ger mig bara äckelkänslor). Om vi tar på oss våra HBT-glasögon så handlar nog sexnovellen artikeln om tre kåta grabbar som ville ha lite kul med kedjor och tillhyggen. Sen när pröjset inte blev av rätt storleksordning gick mottagande part till snuten. Slikt händer i bögvärlden titt som tätt, det ska ni veta. Kan tillägga att golhoror inte blir särskilt långlivade på scenen, vem vill betala för att sitta i fängelse liksom?

Uppdatering: sista meningen faller lite p g a att en hel del kukhungriga bögar nog gärna skulle pantsätta sin morsa för att få sitta i fängelse och njuta av ohämmat rå manskärlek. Rätta mig om jag har fel.


8 kommentarer:

Truppflata sa...

Insiktsfullt!

Ole sa...

Jag tycker det är bra med folk som ger oss mer än tidningarna, folk som liksom gräver djupare. Typ.

Ole sa...

Hehe, där kom vi nästan samtidigt. Vi borde dejta.

Bosse Bögdoktorn sa...

Du borde få spons från RFSL, tycker du säger saker som de är utan omsvep. Har själv varit ute på bögfältet under flera år och vet hur det funkar där ute. Man offrar sig och trycker nån tonårig size-queen i tarmen och sen när han inte uppskattar smärtan efteråt får man en anmälan på halsen. Inte kul när man har familj och allt.

Keep up the good work, Rebecka!

bögbörje sa...

Håller med föregående talare, vi är på din sida becca!

Bög-Örjan sa...

väldigt fördomsfullt!

Rebecka sa...

Örjan: slår vad om att du är fördomsful.

Rebecka sa...

Ledsen för den dumma ordvitsen, skyller på min uppväxt i Götet.